Kızlar dün doktora gittim.14+4 üm ama doktor 1 hafta öndesin dedi şuan 15+4 üm cinsiyete baktı doktor erkek gibi erkeğe benziyor dedi sizce sonradan bi değişiklik olabilir mi çünkü bazen postlar görüyorum değişen cinsiyetler olduğunu gördüm ultrasondan kaynaklı veya doktorun gözünden kaçmış olanlar çok rast geldim