Melek-16 bnmde 2.00 çıkmıştı. Kan da. Nifty de düşük risk cıktı ama doktorum perinatalog izmirin riskli gebelik başkanı ama o beğenmiyor yinede 2 olduğu için ondan soraym dedm detaylı bizim temizdi. Ama 26. Haftada bağırsakta 25.000 de bir görünen kist göründü amlyr olcakmış inş başka şeyler çıkmaz