Pazar gunu hastaneye yattim dun ogleden sonra da doktor taburcu verdi.2 doz ciger gelistirici vuruldu.32.hafta ikiz gebelik ve cok kısa sure içinde rahim agzi boyu kisaldi suan 1.8 evde dinleniyorm 😑 nstdede sancılar cikiyor ama yinede doktor eve gönderdi 😞strese gordim iyice heran ne olacak diye