Ezgice0 Kızlar bebeklerimiz için şampuan, yumuşatıcı, bebek yağı olarak hangi markaları tercih ettiniz veya ediceksiniz. Bazılarında gördüm doktorlar bebek yağını tercih etmiyor denmiş bir fikri olan var mı siz bebek yağı kullanıcak mısınız?
Asyakuzusu Ezgice0 Şampuanda ph değeri 7 olanını almalısınız. Diğerleri başta değil ama sonrasında konak yapar
ExpatMom Ezgice0 Bebek yağı yerine losyon oneriyorlar. Ben ikisini de (sampuan ve losyon) Mustela aldim. Ama muhendisoglu’nun insta hesabını incelerseniz temiz icerikli olan urun listesine ulasabilirsiniz.
Merinosunannesii Ezgice0 yumuşatıcı ve bebek yağı almadım düşünmüyorum da şampuan aldım mustela birde bübchen marka pişik kremi aldım mustela pişik kreminden pek memnun kalınmamış
momteacher Ezgice0 şampuan, yağ,pişik kremi hepsini mustela aldım, losyonda evde mustela var onu kullanırım lazım olursa, ama gaz masajıiçin yağ daha iyi oluyor kızlar
Smyrhkn123 Ben sadece sampuan kullanmayi dusunuyorum onuda mustela aldim ne losyon ne yag ne yumusatici hicbirinden almayi dusunmuyorum
icegul Jhonsans baby şampuan ve bebek sabunu aldım. Bebek yağı bana losyondan daha temiz geliyor açıkcası. Krem daha kıvamlı ve katkılı olabilir diye düşünüyorum
sue92 Şampuan mustela aldım. Deterjan da green clean aldım. Bebek yağı kullanmayı düşünmüyorum. İlk 3 ay sonrası belki losyon kullanırım onda kararsızım. Yumuşatıcı da kullanmam. Zaten bebek kıyafetleri yunuşacık🌸