LinaLeylaFerhat Sevgili annecikler bnmde enfeksiyon sorunum var doktordan ilac aliyorum ne yapiyorsam tekrar ediyor dk basi lavaboya cikmaktan afedersniz artik utaniyorum calisirken cok zor oluyor ;((((sizin oldu mu ve nasil kurtuldunuz 7 aylik hamileyim bu arada
Baybymucize LinaLeylaFerhat canım benm serklaj olduğu için serklajdan sonra hep enfeksiyonum vardı doktorum enfeksiyon hastalıklarına gönderdi 14günlük antibiyotik kullanıyorum 7gün sonra tekrar gidicem şuan 29haftalık hamileyim
Elfynsmr LinaLeylaFerhat bol su birde sirkeli suyla yıkamak ve sabahları sirkeli su içmek iyi geliyor
Asliiiiiiiiii42 LinaLeylaFerhat canım taharetlendigin suya sirke karıştır onla taharetlen ben çözümü öyle bildim bende de sürekli enfeksiyon oluyordu şükür şimdi olmuyor
Kvsr-klm LinaLeylaFerhat 1 aydır ugraşıyorum enfeksıynla antıbıyotk kullanmaktan içim cıktı su içmenın bıle faydası yok😀
LinaLeylaFerhat Asyaayaz1 gunde 2 litre min iciyorum ama artik cok yoruluyorm gercekten lavaboya gitmekten yanma hissi var . Ilacta kullanıyorum artik bıktım valla :(normal bi insan gibi 30 dk 1 saate felan gitmek istiyorum. Temizlikciler bile boyle tuaf bakiyor cunku dk basi lavaboya gidilmez:((
LinaLeylaFerhat Baybymucize Allah bagislasn canm bnm durum vahim yani aglicam artik sinirden psikolojim bozuldu
Suzii-90 LinaLeylaFerhat beyaz kurusu söyledi bana bi arkadaş canım bende yeni başladım şekerin yoksa günde 1 avuç iyi geliyomus idrar söktürücü özelliği varmış bakalım bende su içmekten sıkıldım oturup su iciyorum sonra tuvalete git gel enfeksiyon bitsin diye su ficisi olucam 🤣
Baybymucize LinaLeylaFerhat üzülme canım geçer enfeksiyon hastalıklarına git çaresi bulunur bebeğe zarar vermeyen antibiyotikler var ben kullanıyorum neden vermez ki
Asliiiiiiiiii42 Suzii-90 canım zararı olsa kadın doğum doktoru önermez bence bi zararı yok ama yine deneyip dönememek senin kararın tabiki
Lady-pnkk LinaLeylaFerhat bende surekli lavoboya cikiyorum cok rahatsizim bi markete bile gidip gelemiyorum gece her yarim saate uyaniyorum biktim artik enfeksiyon var mi bilmiyorum bende hamilelikten önce de cok cikardim simdi iyice artti 😞