Aaaaayyyssssuuunn bana 13. Haftada folik asit bırak dedi. Aile hekiminin vermiş olduğu 2 tane ilaç verdi biri vegaferon biri devit 3, bunları kullanabilecegimi söyledi. Aile hekimi vermeseydi kendisi yazacaktı. Benim doktorum bu şekilde önerdi zaten aile hekimi de 12. Haftada devit 3 e, 15. Haftada vegaferon a başla demişti. Ama doktor hemen başla dedi. Şu an 17. Haftadayım kullanıyorum hala