Esraserttag Kızlar 34. Haftadayım göbek deligim hafif sisti ve çok rahatsız ediyor ayni sorunu yaşayan var mi ?
ExpatMom Esraserttag Benim de sisti, yakinda ici disina cikacak herhalde ama rahatsizlik vermiyor bana. 34+3 um bu arada.
sue92 Benim de geriliyo günden güne. Hele bebek göbek deliği çevresinde gezindiğinde, elini kolunu bacağını vurduğunda çok acıyo