AyGC Selam herkese 24.hafta itibari ile idari izinli sayılıyoruz ya maaşta kesinti yapıyorlar mı? Özel sektörde çalışıp maaşını alamayan oldu mu?
asslihan AyGC bu konu da benim de hiç bilgim yok napmamız gerekiyor acaba bende şuan 20+5 im özel sektörde çalısyorum
Gayeninannesiyesim AyGC Sadece düz maaş alıyorsun ekstra primin vs varsa çalışmadığın için alamiyrsun düz maaşın neyse o yatiyor
Kimkibu AyGC benim kesinti oluyor ama eklentilerim yani vardıyalı calısıyordum onun için ekstra alıyordum o kesildi.. satışta çalışıyordum kasa tazminatım kesildi neredeyse yarı yarıya alıyorum malesef çıplak maaş yatıyor
AyGC asslihan ben 24.haftaya girdiğimde doktordan izin raporu almış şirkete vermiştim. Şimdi 27.haftaya gireceğiz inşallah. Maaş alacak mıyız merak ediyorum
AyGC Gayeninannesiyesim Sektör ayrımı olmaz diye düşünüyorum. Sizde özelde misiniz? Bakalım ay sonunda neler olcak malum paraya her zamankinden daha çok ihtiyaç var😊
Gayeninannesiyesim AyGC Ben bankaciyim özel banka ama kamu kurumu gbi imkanlari sizde alırsınız ama idari izne çıkıp da maaş almayani görmedim çıkarmasaymis o zaman dimi 🤭
Simge16 Haftadan itibaren devlette idari izinli olunabiliyor özelde geçerli değil malesef eğer doktor rapor verdiyse sgk rapor parası olarak ödeme gerçekleştiriyor şirketiniz size ödeme yapmaz o da sgk brüt ücret üzerinden hesaplanıyor diye biliyorum
AyGC Simge16 özelde de geçerli 24 ten sonra izinli sayılma durumu ben şu an idari izinde sayılıyorum 27.haftama gireceğim. Maaş durumunu merak ettim. Doktorum da durum bildirir raporumu düzenlemişti bilemedim
AyGC Ozgecuce idari izin kullandın mı peki bu pandemide geçerli olan ? Maaşın hep yattı o zaman sorunsuz diye anlıyorum
Simge16 AyGC ben internette araştırdım ama hep kamu olarak gördüm 😕 bende özel sektörde çalışıyorum 21. Haftamdayım eğer böyle bir durum varsa doktoruma danışayım
Japonica Ben ozeldeyim 24. Hafta izine ayirdilar. Özel sektor izin vermek zorunda değil, kendi inisiyatiflerine kalmış. Maaşımı tam aldım ben. SGK ’yi arayıp sorabilirsiniz.
Japonica Japonica hatta 32 sonrası yine kurumdan once sözlü onay alarak calisabilir raporu aldım 37 haftaya kadar. Evden çalışıyorum. Idari izin SGK ile ilgili değilmiş. 32 ve sonrası SGK ile ilgiliymis. Ben de arayıp öğrendim