Pinaryyim Elif88 canım ilk ögrendigim zamanlar hamileligi cok yedim ama midemi cok yakıyor artık 16haftalıgım 😊
Elif88 peki 6. aydan sonra başladım bebeğin zeka gelişimine yine faydası olur mu (gerçi hamilelik boyu tüketin diyorlar geç başladığım için kafamda soru işareti oluştu)
Pinaryyim Elif88 ilk başlarda folic asit içtiysen o takviye yapıyo zaten zeka gelişimine Ayı fark etmez bence ne zman yersek yiyelim bebişlere faydası olur diye düşünüyorm🙂
Elif88 selametle inşallah sizde pınar hanım 😊 bende ilk aylar hatta 5. ayıma kadar cevizi tüketemedim
pamuksekerinannesi Ben ceviz ilk başlarda yedim ama sonra tadı çirkin gelmeye başladı yiyemiyorum midem bulanıyor 21.haftalığız bu arada😞
Homozigotmutant Omega haplarını son 3 ay veriyor doktorlar o zaman zeka gelişimine faydalıymış demek ki ceviz de her zaman olmak ile birlikte son 3 ay kala daha çok tüketilebilir