bigunanneolucak Merhaba hanımlar .) yumurtlamanın kaçıncı günü belirtilerinz oldu ? Kaçıncı günü test yapıp pozitif gördünüz ? benim şuan sadece göğüs ucu hassasiyetim var yumurtlamadan beri :)
Beyza070707 bigunanneolucak 8 gün sonra erken gebelik testinde silik çizgiyle öğrenmiştim şimdi 13 haftalık olduk 😍
Ferda_ bigunanneolucak ben de tahmini yumurtlama günümden 1 hafta sonra başka bir şey için mecbur kaldım ve dün kan tahlili verdim 0,57 çıktı. İlk 12 gün kanda belli olmuyormuş maalesef, umarım haftaya güzel haberlerimizi alırız😌
Bittercikolata Canım ilişkiden 14 gün sonra çıkıyor teste diye biliyorum eğer tuttuysa. Bence stres yapma en doğru sonuç adetine yakın zamanda verir 😊
bigunanneolucak Bittercikolata pko olduğu için bi adet düzenim yok maalesef. En son 16 kasımda oldum oda ilaçla 😬 bilmiyorum inşallah vardır 🙏🏻
Bittercikolata bigunanneolucak inşallah vardır 🤲🏻 dediğim gibi yumurtlamayi değerlendirdiyseniz 14. Günde test yap
Beyza070707 bigunanneolucak yumurtlama takibi yapıyordum zaten hamileliğe dair hiç bir belirtim olmamıştı ama yinede test yapıyım dedim zaten çıkacağını tahmin etmemiştim daha erken diye normalde 14. Gün test yapın diyorlar
bigunanneolucak Beyza070707 benimde öyle belirti denilecek belirtim yok sadece gögüs uçu hassasiyetim var yumurtlama dan beri :) inşallah benimkide cıkar ya 🙏🏻