Kadze ben çok uğraşsamda maalesef 3 saat dayanabildim ağrı yapmaya başladı çünkü idrar tutmak ama dr sordum 3 saatte yeterli bol bol su tüket dedi😇 bide bende Allahtan yanma yok idrar tahlilinde iltihap çıktığı için kullandım belki başında yakaladık onun için yanma olmamış olabilir tabi ☺