Evet doğru okudunuz. 🥰 merhaba tüm anneler. Geçen hafta bir doğum koçu ile muhabbet ettim ve bana çok şaşırdığım şeyler söyledi. Kendisi uzun yıllar Amerikada ve Avrupa’da birkaç ülkede görev yapmış. Biliyorsunuz orada doğum şekli asla seçenek olarak sunulmuyor. İmkansız bir normal doğum olmadıkça kimse sezaryene yönlendirilmiyor. Ve oradaki hastaneler tüm hamileleri bir doğum koçu ile çalışmaya mecbur bırakıyormuş. Bu hanım efendi de bana diyor ki özellikle 6-7 aydan sonra bebeğinize sürekli çok güzel, kolay ağrısız bir doğum olacağını anlatın. O sizi duyacaktır sizde bebeğinizle böyle konuştuğunuz için psikolojinizi hep güzel bir doğuma hazırlamış olacaksınız. Korkularınızı, tedirginliğinizi unutup hep güzel bir doğum düşündüğünüzde doğumunuzun huzurlu ve daha az ağrılı geçme şansı yüzde 80 daha güzelmiş. O yüzden bu günden itibaren bebeğimizle ne kadar güzel bie doğum yapacağımızı konuşalım 🥰