Alperefet Yenianne001 gökalp ismi çok güzel ben de düşünmüştüm Ama mavi gözlü yiğit demek anlamı, benim oğluşun gözünün mavi olma ihtimalı sıfır olduğu için elemiştim 😅
KaderceEe Alperefet evet yaa😁 isim olarak çok güzel ama bende anlamına baktım mavi gözlü yiğit demekmiş. Bizimki de anne kara baba kara no mavigoz . Genelde bu isimler arasında gidip geliyorum🤗
Svly1212 KaderceEe ya bu huyumu hiç sevmiyorum beni çok yoruyor bisey alacağım kararsız kaldım neyse alsam bu kez de pişman oluyorum şöyle mi olsaydı acaba bu mu daha iyi olurdu
Mom050 Oyumu kuzeye kullandım😃gökalp de hoş ama türkçe karakterli isimler benim için nooo benim adımda da var mail kullanıcı adı vs durumlarında sıkıntı yaratıyor hoşuma gitmiyor o yüzden 🤣Allah sağlıkla kavuştursun bebeğinize🤲
KaderceEe Mom050 çok saol canım benim 🥰 bakalım artık birinden birini koyucam . Hepsini ben buldum isimlerin eşim hepsine kafa salliyor olur gibisinden 😂