Ocakannesii Zumra45 Haklısın canım 35. Haftamdayım bende daha çok ağrı sancı vs oluyor öyle olduğunda uzan sakin olmaya çalış kanama olmazsa yada çok çok geçmeyen sancılar olduğunda doktoruna basvurursun☺️