Kızlar arkadasım sinbonun buhar makınasını verdi. Cok az sesi var evet su şırıltısı gibi arada geliyor. Ama sürekli burnum tıkanan boğazım kuruyan ben sanki bugun güzel uyudum. Gerekli olacagını düsünüyorum klimalı ev icin mahallemde gecekondu evler cok soba yakıyorlar sürekli havalandıramam ıceri girince kolay cıkmıyor. Faturaya nasıl yansır bilemem ama 50 tl bile yansısa değecek gibi. Sizlerin fikirleri nasıl?