Eymenimmmm 24 haftaligiz ve 620gram 30cm boy boya değil de kiloya takildim sanki az gibi geldi bana doktor iyi dedi ama ilk oglum iri bebekti onda bu haftalarda dha coktu kilosu bu braz az gbi geldi bana sizde durumlar ne
Asude967 Bizimde 24 te 630 du boy 35 ti gayet iyi bence benim doktorumda iyi demişti 28 de 1200 olduk geçen hafta
Eymenimmmm Asude967 himm ilk oglum 4670 gram dgmustu hamileligimdede haftasina göre kilosu fzla gidiyodu onda boyle gorunce bu tam gidiyo sanirim ondan biraz takildim 🤭 MAŞALLAH kuzulara saglikla gelsinler inşALLAH 😍
Taze-anne Eymenimmmm maşallah 🥰 doğumunuzun şekli nasıl oldu peki. Hani derler ya bebek iriyse normal doğum zor olur diye
sumeyye60 Eymenimmmm Ben de bu kadar tombik doğmuşum ama sene 94 tabi annem normal doğum yapmış 😅 Sağlıkla dünyaya gelsinler inşallah
sumeyye60 24+1 997 gram benim oğlum ama 26 ile uyumlu sanırım bana çekmiş 😂 Gebelik şekerinden şüphelendik ama çıkmadı şükür 🙏
Eymenimmmm sumeyye60 aynen eskiler nasi oluyosa 5kilo cocuk doguruyolar hemde normal dogumla simdi sezeryanla dha cok dogum yapan var aminn inşALLAH 💕
sumeyye60 Eymen71 En başından beri bulantı, kusma yaşamadım. İştahım hep açıktı. Her zaman yediğim şeylere (yumurta,peynir,balık vs) ceviz, badem kuru meyveler ekledim. Sanırım genetik doktor 26 ile uyumlu dedi😊