Sbnll Merhaba arkadaşlar , tırnak makası alacağım ama set mi tek olarak tırnak makası mı alsam kararsız kaldım. Kullanım açısından hangisi daha iyi. Sizler nasıl kullanıyorsunuz ya da aldınız. Şimdiden teşekkürler 😊
ExpatMom Sbnll Citcitli olanlarin kullanissiz oldugunu duydugum icin set almadim. Ayri ayri makas ve cam bebek torpusu aldım.
Cinarinannesii_ Sbnll wee ’nın tirnak makasini kullanıyorum yetiyor zaten ilk doğduğunda törpü falan kullanamıyorsun kağıt gibi tırnakları 🙂
ExpatMom Sbnll Kullanmadim henuz ama annem de benim tirnaklarimi hep makasla keserdi ve pek cok kisiden de duydum citcit bebeklerde kullanissiz diye.
AygyulSina Sbnll tek al cnm setler bi ise yaramiyor ben aldim icinden bi makasini kulandim bi ates olcerini digerleri hep kaldi