Hulyaa12-- 13+3 haftalığz ishal oluyrm sancı var tehlikeli birşey olabilirmi , 2 gün ilaçları almayı unuttum oyuzdenmi oldu diycem dün içtim yinedevam ediyit
ikizminikler Hulyaa12-- muz, haşlanmış patates felan yemeyi denedin mi yada bir bardak kolada ishali keser bunları yap eğer geçmiyorsa doktoruna git ihmal etme ishalden vücutta su kaybı çok olur bol bol da su iç
sherlock_anne Hulyaa12-- Muhakkak gidin bi doktora, sağlık ocaklarıda kan testi yapıyor. Eğer sudan yediklerinizden parazit bulaşmışsa ishalinizi ilaç kullanmadan kesemezsiniz.
Hulyaa12-- ikizminikler kızartma yedim dün yağlı, sütde içtim bugün deniyim olmazsa doktoruma birsorayim