Pelin093 Ah aynısınız benim gibi, cacık yemiştim bi de, yogurt ve salatalık iyi geliyordu. Fırında yagsız patates yiyebiliyordum, havuç çok yedim. Başka size fikir olsun diye ne önerebiliriiiim makarna evet haşlıyordum makarnayı biraz yeşillikle karıstırıp yagsız şekilde yiyordum ya da yogurtla 4ay mide bulantım çok kötüydü 5. Ay biraz bi şeyler yemeye basladım ama 7. Ay da normal herseyi yemeye basladım tabi bu kez de mide yanmaları artıyor😀