Gisosssuuu02 ya inşallah istediğin gibi geçer muayene kaç haftalıksın ☺️ Ben bi kere akşam saatlerinde kanama dan dolayı gittim Demet hanım da hastaneden çıkmıştı aradık hemen geldi ilgilendi cok panik olmustum kanamayı görünce beni cok rahatlattı kaç dk bebeğe baktık bana gösterdi her sorumu yanıtladı sakinlemem için cok yardımcı olmustu o yüzden de cok memnun kaldım ☺️