Merhaba. Ben 34+6 haftalıgım. Hamileleligim başında sadece mide bulantısı yaşadım. Bir kerenin dışında hiç çıkarmam olmadı. Sonrası sabahları mutiş şekilde mide bulantılarım devam etti. 5.ayın içinde artık bitmişti. Ara ara bile olmuyordu. Ama şu 1 haftadır yine başladı. Sabahları eşim olmaz ise iki cocuguma bile kahvaltı hszırlayanıyorum😢sizlerdede varmı bu durum…