Kızlar geçen cuma kontrole gittim o gün 38+0 haftalıktım nst ye gönderdi doktor o gün ilk defa gördüğüm ebe mi hemşiremi ne olduğunu bilmediğim bi kadın geldi nst yi bağlamaya bağlamadan önce iki eliyle karnımı yokladı çocuğu elinin içine getirdi çok şiddetli bi şekilde salladı karnım ciddi anlamda acıdı bikaç kişiye sordum böyle bişey yaşamadıklarını söylediler belki çocul hareketlensin diye yapmıştır dediler ama içim rahat etmedi acaba bi sıkıntı olur mu? Yada kadının yaptığı normal mi ?