Karacam Nihan hanıma gidiyorum bir kaç test verdi biri şeker yüklemesi dedim zorunlumu istemiyorum çünkü zararlı olduğunu duydum ve zorunlu değil diye biliyorum ama doktor zorunlu dedi 😒var mı bnm gibi olan
Karacam Rozalinda yani bir iki test daha istedi ama ben zorunlumu bu şeker yüklemesi diye hani öteki testleri sormadığımı belirtmek adına açıkca şeker yüklemesi dedim evet dedi😌
Sevcaninan Karacam bence zorunlu olmamalı bende ilk hamile olduğumu öğrendiğimde gitmiştim doğru düzgün açıklama yapma gereksinimi bile duymamıştı
Rozalinda Karacam brn zorunlu olmadığını hep duyarım arkadaslarımdan, gebelıgımın ilk haftalarında sağlık ocagındakı hemsıre de zorunlu değilsin demişti. Ben saygıya kadın doğuma hiç gelmedim ama pek güvenilir bi hastane gibi duymadım etraftan
Karacam Bakalım bende devlete gidicem tekrar ordaki Dr ye sorucam yaptırmayı düşünüyorum ötekilerini devlette yaptırıp alırım
yasemin__hemsire Nihan hanım eski aslında saygıda. Belki durumunuzla ilgili şüphelendiği birsey olmuştur ondan zorunlu demiştir. Ki zaten inanın o içilen şekerin bi dilim baklavadan farki yok
Rozalinda Karacam hem yoğun hem hastane çok pahalı hem de mesai saati hafiç dr gelmiyormuş, bilmiyorum ya içime sinmiyor ama baska da biyer bulamdım
Karacam Rozalinda Rozalinda nasıl emseydede kendi doktorun doğuma gelmiyormu dünyanın parasını alıyorlar
Karacam Rozalinda bende saygı Ersoy öyle sanıryordum yani daha büyük daha özel hastanede geliyorlar sanıyordum gelenler vardır ama hangi hastane