PapatyaAnne_ 13+4 haftalığım kızlar. Kilom 50 ve 51 arası gidip geliyor mide bulantısından çok yemek yiyemiyorum. Sizce normal mi yoksa kilo almalı mıyım yardımcı olur musunuz
haziranin25i PapatyaAnne_ ilk 3 ay kilo alınmazmış ama bende tam tersi oldu ilk 3 ayımda 8 kilo aldım 😂😂🤭🤭 25 den sonra kilom sabit kaldı 🙄🙄
cicegim_geliyor Bende 15 haftaligim daha almadin insalkah almam bebegim iyi olduktan sonra aslinda bi yerden sonra istemsizce alınıyor
PapatyaAnne_ annepanda Banada diyorlar işte çevremdekiler bebek seni yemeye başlar diye. Acaba öyle mi? Mide bulantısından yiyemiyorum bazen ve bebeğim de aç mı kalıyor
annepanda PapatyaAnne_ ben kiloluyum diye diyetisyene basladim. 5 kilo verdim onun 2 kilosunu aldim. Bide cocuk yicek yesin guzumm 😁 sen takma kafana doktorun saglikli diyorsa hic sorun yok.. onlar kilo alsin saglikli olsun daha ne..
Eliffk Hayır ya daha çok erken bebeğin ihtiyacıda çok çok az zaten bu dönem bende hiç kilo alamadım hatta verdim 20. haftadan sonra başlanıyor genelde kilo alınmaya ve asıl o zaman ihtiyacı oluyor işte bebeğin
Hazan_yeli25 15 haftaligim dört beş kilo aldım yemiyorum fzla tatlı bile sevmiyorum mkrna pilav nadir yiyorum niye böyle sisiyorum bu kdr erknden of ztn kilolu hamile kldim bnce şanslısınız 😊ses etmeyin