Ben çok uzun süredir lazere gidiyordum. Bitmişti genital+koltuk altı. Pandemi sürecinde 6 ay gidemedim. Sonra da hamile kaldım zaten. Biten bölgeler tekrar pırtlamaya başladı. Bu hadi neyse de olmayan bölgelerimde de -örneğin karnım- çok tüylenme oldu. Alt bacağa, göbeğe, koltuk altına vesaire epilasyon cihazı kullanıyorum. Ama diğer bölgelere mümkün değil dokundurmak. Cildim de çok hassas. Hep böyleydi. Ağda yapınca kasıklarım mor gezerdim 2 hafta. O yüzden hiç uğraşmıyorum, jilet vuruyorum. Kuaförün yolunu zaten unuttum. Doktordan utanıyorum filan yorumları görünce çok şaşırıyorum bazen. Ben temiz olduktan sonra jilet olması doktoru ne ilgilendirir, niye utanayım.