Ya şöyleki bu metal üst arama dedekterüne adliyede geçiş yapmak zorunda kaldım, güvenlik görevlisine hamile oldugumu ve geçmek istemedgimi söyledim, o gün de adliye de sıkı bi tarama yapılıyordu ve geçmek için birçok kişi sırada bekliyordu, güvenlik görevlisi bişey olmaz diyerekten geçiştirdi beni, fakat ısrarla tekrar ettim geçmek istemedigimi, el le arama yapmadılar ve kısa bi tartışmanın ardından geçmek zorunda kaldım, ( güvenlik görevlisinin yüzüne bi yumruk patlatmayı çok istedim) sonra ordaki olaya şahit olan bir kişi kendisi anladgm kadarıyla radyoloji teknisyeni (emar çeken kişi) korkmamam gerektigni o aletlerin çok az bi radyasyon yaydıgını söyledi, fakat çok sık tekrarlamamı hatta mümkünse tekrar geçme dedi, kafam çok karıştı bunun yanında evde bulunan mikrodalga fırınlarında zararlı oldugunu belirtti, ilk hamileligim, allah esirgesin kötü şeyler düşünmek istemiyorum 12+3 haftalık hamileyim doktor kontrolüne de gitmedm 6. Haftamdan beri, bişey olur mu çok korkuyorum, lütfen sizlerde bu hataya düşmeyin 🙏 gerçekten çok kötü bi durumdayım