Patataaylin Kızlar hayatım da hiç dis ile ilgili sorun yasamayan ben 4. Ayıma girdim 10 günün 7 gunu dis etim sisip sızlıyor ilaç kullanmak istemiyorum yok mu bir çözüm 😒😢😢
betusumm Patataaylin karanfil yağı ile masaj en etkili yöntem. ama diş eti hastalıklarında iltihaplanma yoksa zaten ilaç vermezler. İltihap varsa da şuan antibiyotik riskli olacağı için karanfil yağı ile çözmeye çalış bence. mümkünse bir dr a görün neden ağrıdığını tespit edilsin.
halitefe Patataaylin canım doktora git zaten ilaç falan vermez gargara tarzı bişey verir rahatlatır seni birde süt içmeni falan arttır
Minnaktos Patataaylin Bende aynı konudan rahatsizim ne yaptıysam olmuyor gargara biraz rahatlatıyor sonra yine ayni çözüm bulamadım dudaklarım şişmeye başladı artık 😔
Fatma7666 Patataaylin En etkili çözüm ya dağ kekiği yada nar suyu🥰 narı ağzınızda çiğneyin 3-4dakika bekletin atın gün içerisinde 1saat aralıkla 3-4dakika yapın tükürün bi iki güne iyileşecektir 🥰
Nozdkn Patataaylin 4 hafta once 29 haftalık iken diş eti iltihaplanması oldu. Diş doktoru ve doktorumun onayı ıle antibiyotik kullandım agrıdan ve şişliklerden kurtuldum. İltihabın bebege gecme riski var. Doktorum diş tedavılerını ılk 3 ay ve son 1 ay onaylamıyoruz dedi. Tedavı edilmediğinde ortaya cıkan durumlar daha agır olabılıyor dedı . Tercih sizin ancak doktorunuza danısarak ilerlemenız daha saglıklı olucaktır. Cok geçmiş olsun
aezgi Patataaylin ağız bakımına cok cok önem ver canım dişlerinin arkalarını diş etlerini bol bol fırçala tuzlu suyla gargara yap.Benim damağımda kocaman et parcası cıktı gebelik timörü denirmiş anestesi yapılarak alındı ve dikiş atıldı cok zordu😖 simdi gene şişmeye basladı her yemekten sonra damaklarımı bol bol fırcalıyorumm hamilelikte en hassas bölge dişlerimiz oluyor cok dikkat et
Tugcekkkkk Patataaylin canım bende de 9.haftada dil eti çekilmesi oldu günde iki kez fırçalayıp bol bol yoğurt yiyorum. Bebek için bol süt yoğurt yemezsen senin kalsiyum deponu kullanıyor. O yüzden yiyorum yoğurt falan
eylmylk Benim de diş etim aşırı şişiyor en ufak şeyde kanıyor. Arkadaşım diş hekimi. Kanasa bile mutlaka her yemekten sonra fırçala. Çünkü şu an hamilelikte daha hassas bir dönem oluyormuş orda kalan en ufak kalıntı tepkiye giriyormuş
CnsuSert Patataaylin geçmiş olsun canım benim de başıma gelmişti hamilelikte ve bna sadece dişinol iyi geldi kullanırsan bile yutma yutkunma isteğin geldiğinde tükür
kerimannesi Patataaylin antibiyotik veriyorlar bi dis hekimine gidin bnce ve bol kalsuyum agirlikli beslenin cunku cocuk kalsuyum bitiriyor ondan agriyo