Benim de kanamam olduğunda hastaneye yatırmışlardı, hastanede progestanı fitil olarak verdiler, hiç hareket etmeden yatmama rağmen yatağı bile kocaman ıslatacak kadar su geldi, çok korktuk hemen doktor kontrole aldı rahimde açılma yok bebeğin suyunda da azalma yok dedi. Rahatladık ama nedenini anlayamamıştık. Sonra akşam fitilinde yine aynı oldu, dedim bana artık ağızdan verin anladımki fitil böyle yapıyor. Diğer günkü kontrolde doktor yine herşey yolunda dedi çok şükür.bunun üzerine ben idrar tahlili talep ettim, enfeksiyon çıktı. Üçüncü gün eve çıkarken enfeksiyon İçin şase vermişti doktor. Onu içince gece bi daha geldi. Sonra bir daha yaşamadım çok şükür, yaşamam da inşallah 🙏🏻 Rabbim kimseye yaşatmasın. Siz de doktorunuza danışın yine de, tekrarlarsa kontrole gidin en azından amniyon sıvısında azalma olmadığını duyunca rahatlıyor insan.