Tunar rabbim aratmadan size 2. Evladi nasip etmis. Ama kiz istemiyoruz diyosunuz. Bu nasil bir dusunce ? Nankörlük degil mi sence de ? Kiz ya da erkek hayirlisini istemelisin Allahtan. Bir erkek verir imtihanin olur , istemedigin kiz bebegi verir sana hediye olur.. O yüzden hayrlisini iste. İnsallah sende bu dusunceden çıkarsın Allah hakknda hayrlisi neyse onu nasip etsin . Oncelik sağlıklı sihhatli hayirli bir evlat nasip etsin.