Duyguork sizin için en doğru olan zamanı doktor bilir ama tercihe kalsa bebek ne kadar çok anne karnında kalsa o kadar iyi canım.iki gün iiki gündür 38 den sonraydı sanırım ,bebekler çok hızlı ve fazla kilo alıyomuş artık . Tam o zamanlar göbüşlerimizde olması en güzeli bence 🤗her ne şekilde olursa ne zaman gelirse gelsin allah sağlık versin . Elimizden olan bişey değil sonuçta doğumun ne zaman gerçekleşeceği