Kızlar merhaba, doğumuma 2 hafta kaldı. Gümüş kapakları iki hafta önce kullanmaya başlamak gerekiyor diye duymuştum, dün ilk kez deneyim dedim. 30 haftadan beri göğsümden tek tek damla şeklinde sıvı geliyordu, dün 2 saat kadar taktım kapakları. Sol göğsümden baya bir sıvı gelmiş kapağın içinde birikmiş. Herhangi bir zararı var mı acaba, takmayı bırakmalı mıyım. Göğüs ellenince doğumu tetikliyor deniyor dünde öyle sıvı gelince korktum, kararsız kaldım açıkçası. Doğuma kadar kullanmayı bırakmalı mıyım?