haziranin25i dün adetin 9.gunuydu bende .şeffaf akıntı gördüm yumurtlama akıntısı.iliski de önceki gün olmuşdu bende . Bugün adetimin 10.gunu yine o ağrı var karnımda.hamilelikle ilgili ola bilir mi. Yani döllenme falan şeklinde hafif ağrılar .bu ay da geçen ayda erken yumurtlama akintisini gördüm yani adetten 9 gün sonra.ama geçen ay korundugum için bu ağrılar yoktu. Ama şimdi korunmadigim için o ağrıları iki gündür hiss ediyorum. Ve ben ne zaman o ağrılar olursa hamile kalıyordum. Geçen gebeliklerimden biliyorum. Sanırım yine hamile kalıcam. Çünki hiss ediyorum vücudumda olan hafif agrilardan. .. inşallah bu sefer dünyaya getiririm Allah’ın izniyle 🤲🤲