ozi52 Arkadaşlar Ankara’da Tavsiye Edeceginiz Doktor ve Hastane İçin Yardımcı Olurmusunuz? Ben Yenimahalle de oturuyorum ve yeni taşındıgmız için pek bi yer bilmiyorum 🥺
063806 ozi52 Özel Ortadoğu Hastanesi var Yenimahalle de,ben gidiyorum şuan memnunum.Teyzemde doğumunu orda yaptı çok memnun kaldı🤗
ozi52 Bitter93 Ben yenimahallede oturuyorum yakınmı ki yeni taşındıgmız için pek yer de bilmiyorum öyle 🤦🏻♀️
Bitter93 ozi52 çok fazla yakın da değil araç vs gerekir bana yakın diye tercih ettim canım son zamanlarda daha iyi anlarsın hastanenin yakın olması çok önemli
Beyzaky Yenimahalleyi tam bilmiyorum da zübeyde hanım hastanesi de çok öneriliyor bi bakın derin yakınlığını bilmiyorum
ozi52 063806 Aaaa dogru Aklıma Hiç Gelmedi görmüştüm orayı 😅 Not aldım orayı da araştırım. Teşekkürler 😅