Kızlar konustum doktorla normalda demir eksikliği derdim ama vitamin alıyosun bi de uykundan uyanarak bu çarpıntının seni rahatsız etmesinden kaynaklı panik atak olabilir dedi ama gebelikte özellikle gecmiste atak veya antidepresan tarzı ilac kullanmıs annelerde gebelikte farkında olmadan yaptığımız fazla stres yapıyomus. zaten ilerisi panik atağa dönüsüyor bu tarz seylerin. o yüzden kendimize iyi bakıp stresten uzak durmamız lazım farkında olmadan üzerimizde cok stres yükü var. zaten kan pompalanıyor fazladan, bir de fazladan üretiyoruz, vücut zaten fazladan calısıyor dolayısıyla normalde başa çıkabildiğimiz stres duyguları hamilelikte hassasiyetimizin farkında olmadan aşırı etkiliyormus bizi. Doktor kan tahlillerinde sıkıntı yoksa, vitaminleri alıyorsan yani genel olarak diyabet yoksa ki bazı genc kadınlarda bazı kalp problemleri hamilelikle birlikte ortaya cıkabilir doktor süphe ederse ekg çeker dedi. ama süphe yoksa hersey yolundaysa mutlaka gecmiste bu tarz ilaclar kullanmıs, antidepresan veya depresyon durumlarıyla karsı karsıya kalmıs annelerin aradan seneler de geçse hamileliğinde hormonlara baglı stres ekstra etkiliyor, kan durumumuzdan kaynaklıda direk dışarı vuruyormuş doktorun dediğine göre.
bu arada cok ilgili, sorular soran ve aşırı iyi bir doktordu. tavsiye ederim herkese cok memnun kaldım