Kızlaar Benm İlk gebeliğim Bugün 39+1haftalık olduk dün muayenem vardı ilk defa çatı muayenesi oldum devlete gidiyorum bu arada doktorum çok kolay normal doğum yaparsın dedi yani o masaya çıkıp uzannca hafif korku gelmedi değil ama kendimi çok rahat bıraktım hiç acımadı.. (Burdan o kdr çok aabartıolardı ki o hafif korku da ondn oldu sanırım) çatı muayenesinden sonra biraz regl ağrrısı gibi ağrım oldu doktorum nst ye gönderdi o da iyiydi 1cmden fazla açılman var dedi bendede 1haftadr anlam veremediğim sümüksü bi akıntı geliodu ama kanlı veya pembemsi olmadığı için nişana yormadım burda sormuştum aslında. Doktorum 1hafta içinde ağrın artarsa sıklaşırsa hemen doğumhaneye gel dedi olmazsada 1hafta sonra gel ben günümü tamamladım de dedi sanırım buda doğumu başlatacağı anlamına geliyor 😂🤲 Bebişim 3200gram çok Şüküür İnşallah çatı muayenesi gibi olur doğumumda saatlerce sancı çekmekten korkuyorum sadece yoksa gerisi bi anlık bana dua edin kızlar bu 1haftada en azından açılmam artsın hastanede saatlerce beklemek istemiyorum 🙏🤲 Rabbim herkese kolay sağlıcakla doğum nasip etsin İnşallah 👍🤲 Sizler Ne durumdasınız.? ❤️