merhabalar 26 yasindayim. beebgimi ogrendigimde 4 aylik evliydim ogrendigimde sok olmustum. beklemiyordum. 6. haftada kalp atisini duyamadi ankara zubeyde hanim hastanesinde muane olmustum. daha sonra 8 . haftada is yerinde surekli tansiyonum cimti 14 9 dan asagi inmiyordu. cagri merkezinde calisiyordum ve cok yogundu vardiyaliydi. yorgunluga bagladim ama saha once oldugunu soylediler. holter takildi ve sonucunda ilac yazdilar. daha sonra hastanemi degistirdim. hacettepe universitesi hastanesine gitmeye karar verdim. ikili test,uclu test , ayrintili ultrason seker yuklemesi normal cikti. 16. haftadan sonra kusmaya basladim herkesin. mide bulantisi 16 ya kadar gecer benim 16.dan sinra basladi.🤣 butun yemeklerim tussuzdu baya istahim.kapandi 😊ama tussuz yemek iyi geldi. ödem cok asiri olmadi oturarak calismama ragmen😊bence herkes birakmali cunku hc bir yarari yok. 34. haftada cok yoruldugumdan artik izne ayrilmak.istedim ve ayrildim. hamileligimin basindan beri cati agrisi cekiyorum. yururken artik oyle hizli hizli yurumek mumkun degl altvtarafa baski yapiyor. 32. haftaya kadar carpinti sorunu yasadim. dis etlerim surekli kaniyor. lierac ve hindistan cevizi yavi kullandim asiri derece catlamadim. ama bir tane kocaman catlagim.var. zaten vucudum cok yatkin. catlamaya cunku. cok kilo alip veririm. iri yapili oldgumdan. her tarafim catlak. 78 kiloyla hamile kaldim bu haftaya kadar 12 kilo aldim. sanirim doguma kadar 15 olur.
su anda her sey normal gozukuyor. insallah butun hamileler bebeklerini kuacagina saglikla alir.😊 cok asiri alisvers yapmadim. oda da yapmadim tayinimiz cikabilir. kalici olarak.bi yerde kalirsak kendi odasini kendisi secsin isterim. hastane odasi suslemesi bana cok gereksiz geliyor. ama gaptirana saygim.var tabiki. yapilabilir. ozel hastaneler buna daha cok uygun. ama ankarada cok pahali geliyor bana ozel.hastaneler. bebek arabasini bayb2go aldik ikinci el hic kullanilmamis gorunce valla aliverdik. instagram adresim ozdmreml ozeldende yazabilirsiniz sornak.istediginiz soru varsa sevgiyle kalin🤗🤗