M92 Merhaba arkadaşlar rahimde hunilesme sorunu yaşayan var mi veya yaşayıp atlatmış olan yani rahimde Hunilesme geçebilir mi?
Minikjelibonum M92 ben yaşadım serklajım var. Ama benim düzelmedi. Aksine dikişe kadar açıldı hunilrşmr olan yer. Artık sadece bebeği dikiş tutuyır
Smctn M92 benimde hunilesmem ve malesef düzelme olmuyor serklaj olmama rağmen sadece bebeği dikiş tutuyor hep yatıyorum bebek büyüdükçe baskı yapıyor
Smctn Minikjelibonum nasıl gidiyor bebiş nadil kaç haftalik oldun Canım hatırladinmi başka postta yazismistik
Minikjelibonum Smctn hatırladım canım tabi zaten az hunilrşmr yaşayan var nasıl unutayım😞 26+4 olduk zaman geçmiyor birde dün şeker çıktı yüksek canım skıldı senin nasıl gidiyor.
Smctn Minikjelibonum üzülme benimde şeker sınırda çıktı 24 haftadan buyana meyve ve tatlı yasak Onun dışında herşeyi yiyorum çok canım isterse bi kasik tatlı yiyorum Bizde bugün 27+5 olduk Aynı sorunları yaşıyoruz Allah’tan hayırlısı zamanında gelsinde minikler gerisi boş nerede yasiyordunuz
Minikjelibonum Smctn benm sınırda değil 2 katı fazla ya tokluk 232 cıktı yarın diyetisyenee gitcem çok korkuyom bunca çektiğimden sonra bide şekerden bişe olcak korkusu. İzmirdeyim sen