meliha_gizem bende de çarpıntı durumu var diye doktorum beloc vermişti ama sonra “çok kullanmamanı tavsiye ederim, bebeğin gelişimini olumsuz etkiliyor” demişti. ben de bıraktım kullanmadım. tabi bunu diyene kadar hem beloc hem mide ilaçlarımı kullandım. çok şükür bir sıkıntı yaşamadım ama doktorunuz ne derse onu yapın tabi. sadece benim durumu aktarayım dedm. ama rennie’nin hiçbir zararı olacağını sanmıyorum, evet bunu bir daha danışın derim.