_gokcelii Asyayas Metro hastanesi Sezer Filiz Erdala gidiyorum canım çok çok memnunumm tavsiye ederim 🤗❣
kbrMEVA Asyayas Adana şehir Hastanesi’nde soyadı sapmaz olan bir doktor mükemmel orda doğum yaptım özele bin çeker hemşirenin biri gitti biri geldi hijjen desen hadsafhada mükemmel yani
Asyayas Birkiz teşekkür ederim canım önerin için muzaffer Şengül hocaya gidiyordum ben özel adana Hastanesi’nde iyi bı doktor ama çok yogun oldugu için çok ilgilenemiyor o yüzden doktorumuzu değiştirmeye karar verdik
Birkiz Asyayas bende avrupaya gıtmıştım en son sıra hıc beklemıyorum ama cıhazlar tarıhı eser gıbı ondan rahatsız oluyorum ve güzelyalı hastanesine göre fıyatlar yarı yarıya nerdeyse.
Asyayas _gokcelii peki rica etsem muayne ücreti hakkında bilgide verirmisinuz 😊öneriniz için teşekkür ederim
Baldananne kbrMEVA normal doğum mu yaptınız doğum yapalı ne kadar oldu acaba bende düşünüyorum virüs yoğunlaştı diye korkuyorum
Zeyyakup Asyayas Özel güzelyalı hastanesi Nezihi eşref kurdoğluna gidiyorum canım ben aşırı memnunum çok ilgili doktor 🌼
kbrMEVA Baldananne hatta kuzenim ilk dohumu özelde oldu mesela iki ay çekti ikinci doğumu şehir Hastanesi’nde yaptı Kübra diyo üç günde ayaklandim dedi
Geceninannesi01 Bende Ortadoğu hastanesi Hicran Giriş’ gidiyorum çok ilgili bir doktor sizi strese sokmadan her şekilde bilgilendirip yardımcı oluyor 125 tl muayene ücreti var 🙏🏻