38.haftada normal kontrolüme gittim ve doktorum bebeğin boynuna kordon dolandığını suyunun az olduğunu söyledi 3 gün sonra yani 08.12.2020 salı günü tekrar görmek istediğini söyledi geldim kontrole değişen birsey olmadığını artık riske atılmaması gerektiğini ve hemen yatışımın yapılmasını söyledi. Yatış işlemlerini yaptırdık odamıza geldik yerleştik ve hemşireler geldi biri damar yolu açarken biride birseyler imzalatıp sorular sordu tansiyonum ölçüldü kan alındı arada birkaç saat geçti almaya geldiler ameliyathaneye bir girdim başladım ağlamaya sakinleştirmeye çalıştılar biri bir yandan anesteziyi yaptı gram hissetmiyorsunuz bacaklarımda hafiften bi karıncalanma sonra bi sıcaklık uyuşma hissi direk yatırdılar önüme perde indirdiler kollarımı iki yana bağladılar bende anksiyete var zaten cok kötü oldum orda bayılmama az kalmıştı hareket etmeye calıştım tuttular falan cok kötü oldum sonra sakinleştirici verdiler sanırım Leyla gibi oldum doktorum geldi iki dk bile geçmeden bebeği çıkardı cok güzeldi dünyanın en güzel mutluluğu hemen temizlediler benim yanağıma getirdiler sonra odaya götürdüler benimde dikişlerim bitti odaya cıkardılar ne ara oldu bitti anlamadım bile. Aradan biraz zaman geçti hasta bezimi değiştirmeye ve sontayı cıkarmaya geldiler cok acısızdı o da en zoru hemşire karnına bastırmaya geliyor kanama kontrolü için o birde ilk yürüyüş çok zordu ama dayanılmıcak gibi değil. İkinci yürüyüşümü yaptım biraz önce o bir tık daha kolay oldu ve daha uzun yürüdüm. Ağrılarım devam ediyor adet sancısı gibi sütüm hemen geldi bol bol emziriyorum. Soru sormak isten varsa cevaplayablirim elimden geldiğince herkese kolay ve sağlıklı doğumlar diliyorum. Sağ salim kucaklarınıza alın inşallah.. 😍