Kuzeyufuk ben 36 haftalıktım covid pozitif çıkınca kontrol altında tutmak istediler o yüzden yatış verdiler ben anlamıyorum kimisine yapıcak bisi yok gebesiniz ilaç kullanamazsınız diyorlar kimisinede de benim gibi yatış yapcaz ilaç tedavisi diyorlar sordugumuzda iyisiniz ağır hasta değilsiniz hafif atlatıyorsunuz diyorlar o zaman ne işim var hastanede herhalde son haftalarım olduğu için diyorum ben