GayeGkhn Kızlar 37+3deyim bugun itibari ile karnım iyice aşağı indi acaba karın aşağı indikten ne kadar sonra doğum gerçekleşir fikri olan var mı?
Edanurr_ GayeGkhn bende 33+4 um benimkide yavaş yavaş indiğini söylüyorlar ama dün esimin yengesi söyledi göğsünden 4 parmak aşağıya indiğinde ağrın olursa doğum olur dedi ama ne kadar doğru bilemiyorum 😕
Duygukocc Edanurr_ banada herkes öyle diyordu 4 prmak aşşağıya düşücek diye ama çok az aşşağıya düşmüştü öyle normal doğum yaptım 35+6 da
Edanurr_ Duygukocc bende buyuk ihtimal 37 ye girer girmez yaparım rüyamdada öyle gördüm içindendense 37 de yapacağım düşüp 40i beklemeden😂