NilGrl Arkadaşlar 20 haftalığım 2 kutu ferrum bitirdim. Yakın tarih de randevum yok. Hala devam etmem gerekiyor mu acaba? Hamilelik boyunca mı kullanılıyor? Yoksa folik asit gibi belli bir haftadan sonra bırakılıyor mu?
61Aysen NilGrl 13.haftamdan beri ferrum kan ilaci ve devit-3 kullaniyorum.şuan 36+5 hafta oldm saglik ocagnda kontrolm vrdi ordaki hemşire dogumdan snra 4 ay dha kullanicaksin dedi
Tugce0158 NilGrl Canım sağlık ocağında yazdır gerekiyorsa eczaneden paranlar ilacını kesme kullanmaya devam et.28+2 haftalığım 3. Aydan beri kullanıyorum.
Cevirmenanne NilGrl 3 ay folk asit kullandım demir ilacı bir kutu vermişti bitince tekrar yazmadı doktorum folk asit bitincede başka bir vitaminle kan ilacı verdi onları kullanıyorum şuan ama demir ilacını sürekli kullanmadım ferroyu yani
isilayaslan32 Ben başından beri kullanıyorum doktorum istersen doğumdan sonra bile kullanmaya devam edebilirsin dedi yani doğuma kadar 🤷🏼♀️
lyl3006 Sağlık ocağındaki doktor daha önceki reçetelernizi görebiliyor daha önce kullandığım demir hapım bitti tekrar yazdırmak istiyorum diyerek alabilirsiniz ben öyle yapıyorum ilaçlarım bittiğinde kendi doktoruma gitmeye gerek kalmıyor