Öncelikle herkeze merhabalar.
anneler kacinci haftadan sora test pozitif cikar.
ilk hamileligimde regl den 1 hafta gecmesine ragmen ilk test hemen pozitif cikmisti.Oysa simdi 20 gun gecti ve testim hala negatif hemde 7 tane yaptim.Biliyorum doktora gitmem gerek ama bu durumu yasayan varmi.Tesekkurler