Valla bayanlar ben açık konusacam yani sezeryani bilmiyorum ama normal doğumdan sonra dedim keşke sezeryan dogursaydim çünkü gercekten canınız çok acıyor bilginiz olsun korkutmak istemiyorum ama gerçekleri söylüyorum ki bilin yani ben diyordum biri açık konussayfi sancı çekmeden sezeryan girerdm işte iş işten geçti artık sezeryan doğum yapanlara bı sorun öyle doğuma gidin derimyani