Kızlar progestan fitil kullanıp vajinada leke olan varmı tahriş vs benim kanama gibi lekelenme kahverengi falan oldu bebekten falan sandım ama bişey yoktu kese etrafında falan ama afedersiniz rahmin üstüne oturamıyorum şişmiş akıntının sebebi bu olabilir mi?