Mucizem_27 23 haftalık hamileyim kahverengi şeklinde akıntı mı desem kanama mı desem var ne yapmalıyım bide karnımda ağrı var
Aytenkrsln Mucizem_27 yarın doktora görün canım inşallah önemli bişey yoktur rabbim sağlıkla bebeklerimizi kucağımıza almayı nasip etsin
Mucizeeemmmmmm Mucizem_27 kahverengi akıntıysa doktora görün canım yarın Ağrı’da var diyorsun. Benim 26 haftama kadar kahverengi lekelenmem oldu ama rahim şeklim kalp şeklinde düzeliyor diye oluyırdu
Gamzeaykn Mucizem_27 Mucizem_27 Canım doktora görünn kahverengi lekenmeyi ve kanamayı istemiyorlar gebelikte benim de. İlk aylarda olmuştu progeston kullandım 1 kutu sonra geçti
Mucizem_27 Mucizeeemmmmmm yok benim ilk defa oluyor öğlen geliyordu kahverengi leke şuan bişey yok şimdide ağrı var
Mucizeeemmmmmm Mucizem_27 bişe olmaz canım korkma bende baya gitti içini ferah tut yarın doktoruna görün🙏Stres bebeğe zarar verir