Yeterya Merhaba kızlar, pandemide hamilelik süreciniz nasıl geçiyor😒 Bu güzel süreçte evden çıkamıyor olmak çok sıkıcı ve bunaltıcı değil mi sizce de 🤦♀️😤
limonluchescake Yeterya aynen öyle kuzum. Ama sonra dedim ki iyi ki bu sürecte hamileymişim. Zaten disari cikamayacaktik, bu sğreci en verimli bu sekilde geçirebilirdik ❤️
Gozdeeb Yeterya vala evet sikici ama sonrasi icinn rahatt kafamm. Kimse gelemicek gormicek o yuzden seviniyorum ne yalan soyleyim🤣🤣🤣
61Aysen Yeterya nisanda hamile odlgmu öğrendim sokağa cikma yasağı vardi butn isyerleri kapaliydi.Şuan 36+5 haftalik hamileym gne yasaklar başladı yasaklrda hamile kaldim yasaklarda doğum yapicam.Alıştm galiba😂
fatosd84 Yeterya çok şükür hamileyiz ama bu süreçte hep bi stres içinde oluyor insan hergün uyanıyorsun acaba ben covid oldum mu diyorsun dışarı çıkmak zorunda olduğumuz zamanlar oluyor ama hiç rahat olamıyorsun aklın hep bebeğinde oluyor rabbbim yardımcımız olsun inşallah ❤️🤲
ece_2206 Ben deli gibi dikkat etmeme asla dışarı çıkmamama rağmen eşim işe gidip gelmek zorunda ve ikimizde pozitif iz Ben evden online çalısan biri olduğum halde kaçamadık bazen sanırım kısmet Allah hepimizin bebeğini korusun
Ecaglaagt Sağlık çalışanı olarak bu pandemi zamanlarında o koşuşturmacayı,günleri hamile olarak geçirmek fazlasıyla yorucu ve zor.Evde kalmalarınızın,dinlenebilmelerinizin kıymetini bilin 🙏🏻🥰
Yeterya Ecaglaagt sizin için gerçekten çok zordur eminim allah yardımcınız olsun bebeğinize sağlıkla kavuşmanız dileğiyle..🙃
Aycanmbenim Ecaglaagt evet gerçekten çok zor. Benim düşük tehlikem ve kanamalarım olduğu halde drlar rapor vermekten çekiniyor Allah yardımcımız olsun
sue92 Bazen sıkıcı olsa da pandemide hamilelik güzel geçiyo. Akrabalarla, gereksiz insanlarla görüşmeden rahat rahat 32.haftaya geldim ben😉😉 kafam rahat geldim yani👍🏻
ece_2206 Yeterya Yeterya çok şükür iyiyiz benim tek derdim koku kaybı oldu şükür öksürük falan yaşamadım koku kaybı da birkac gündür daha iyi koku alabiliyorum başlarda çok endişe ettim ama rabbim korudu
Besaa Kızlar martta doğum olacak kısmetse. Ne yapacaksınız doğum meselesini? Pandemi sürecinde sizce hangi hastanede doğum yapmalı? Özel hastane , devlet hastanesi?
Yeterya Besaa canım benim doğumumda nisan sonu Mayıs başında olacak özel hastanede düşünüyorum devlet hastanesi pandemiden dolayı çok kötü durumda maalesef 😒
XxKirmizibalik Uzaktan çalışıyorum. O kadar ağrım varki normal mesai zamanı ne yapardım düşünemiyorum..
Yeterya ece_2206 çok sevindim iyi olmanıza allah yardımcınız olsun en kısa zamanda atlatırsınız umarım 🙏
Besaa Yeterya bütün özel hastaneler pandemi hastanesi oldu. Özellikle arayıp sordum. Insallah baya zamanınız var. Hastalık bitmiş olur ins o zamana kadar