Mrb tatlı anneler 25 haftalık gebeyim dün şeker yüklemesi yaptırdım 75mg verildi sanırım açlık 85 1.saat 140 2.saat 163 cıktı endokrine sevketti diyet verildi ve seker takibi doktorum serklajliyim bu arada gebeligimin başından beri naptysam olmadi kabızlıkta cekiyorum duphalac kullanıyorum bilen bilir cok şekerli doktoruma diyip ilacımı degistirip magnesie calcineye mi gecsem bu surup seker yapar mı 2 gunde bi 20 ml alıyorum🤭