Yldz3 canım benim yengemde hamilelik şekeri çıkmıştı, sonra diyet yaptı bir sonraki aşama iğne kullandı. Kendisi de endişeleniyordu bebeği iriydi, ama doğum yaptı tosun gibi hem güzel hem tatlı oğlumuz oldu. Hiç kafana takma, olası bir şeker durumu varsa bile biraz beslenmene dikkat et, aynı devam etmiyorsa şüphen yersizidir. Zaten sen de adet tarihini hatırlamıyormuşsun. Farklı bir doktoru dene içinde şüphe kalmasın